Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Martine, potvrzuje se rčení, že co na srdci to na jazyku. Podíval jsem se na WIKI. Jsem v pozici, kdy se stále hlásím k VK, ale s chutí se poohlédnu i po jiném "menu"... Zdravím! Bunga bunga!

/Je otřesné zjištění, o čem nemám vlastně anii páru.../

0 0
možnosti
MP

Tak jsem si stručně projel dotyčného Evolu a weby, kde se o něm píše :-/.

To jsem zvědavý, o čem napíšete příště.

0 0
možnosti
MM

Další věc bude o Hayekově utopii demarchie, která je postavena na občanské společnosti. K Evolovi se ještě vrátím, neboť stojí za to.

0 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 24,92
  • Průměrná čtenost 1422x
Mám rád knihy, kytary, hudbu, vikigskou, keltskou a slovanskou mytologii, stromy, byliny a hory. Ve volném čase se hudbě i věnuji coby Umwurf.

Můj oficiální YouTube kanál:

https://www.youtube.com/@umwurf

Seznam rubrik