Diskuse

Listy z Umwurfu

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hezký blog.

U nás se říká sr.. vylučovat ..át maggi v kostkách. :-) (Bolestí nebo strachy)

Noci v lese jsou fajn, a je fajn, že o tom někdo umí psát.

Jsem to pár krát zažil, a je fakt, že sluch v kombinací s představivostí a fantazií dokáže užasné věci. :-)

0 0
možnosti

Dík. V klasickém horském lese ve střední Evropě nejsou ani medvědi, ani vlci, no a největším nebezpečím jsou vlastně klíšťata. Je fakt, že v nočním tichu probíhají kolem stanu mohutné promenády a představivost je mocná. Naučil jsem se to ignorovat, zvířata se člověku vyhýbají a nejsou nebezpečná kromě samice divočáka s mláďaty, či jelena během říje.

Jelen mne však pro tentokrát docela vytočil...

1 0
možnosti

R^ No a v Alsasku je pěkně a pořádek.

1 0
možnosti

Hlavním městem Alsaska byla dvakrát Praha, jo, máte pravdu, je tady pěkně, žije se tady stejně dobře jako u nás.

1 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 24,92
  • Průměrná čtenost 1422x
Mám rád knihy, kytary, hudbu, vikigskou, keltskou a slovanskou mytologii, stromy, byliny a hory. Ve volném čase se hudbě i věnuji coby Umwurf.

Můj oficiální YouTube kanál:

https://www.youtube.com/@umwurf

Seznam rubrik