Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

G59e44o93r34g44e 61H83o20l55y

15. 10. 2017 22:24

Ja jsem se na ten odkaz s panem Cibulkou nemohl dostat...dostal jsem neco uplne jineho...muze me nekdo poradit ?

0 0
možnosti

Otevře se to s Fišerem, vpravo nahoře si kliknete na rozhovor s Cibulkou.

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné. Oceňuji karmou.

2 0
možnosti
Foto

R^;-D Dle strýca Křópala, které užívajó při lepení kachlí sidericků olovnicu, to može aj tak bytˇ, enem sa mo po pátom pivo prej krčí provázek;-(:-/

2 0
možnosti
Foto

Tak jsem pane Mařáku první. Těm výsledkům bych i věřila. Uvidíme, uvidíme.

2 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 25,22
  • Průměrná čtenost 1422x
Mám rád knihy, kytary, hudbu, vikigskou, keltskou a slovanskou mytologii, stromy, byliny a hory. Ve volném čase se hudbě i věnuji coby Umwurf.

Můj oficiální YouTube kanál:

https://www.youtube.com/@umwurf

Seznam rubrik