Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Euroregiony nemají ale nic společného naštěstí s EU.

1 0
možnosti

Jsem z Beskyd, proto bych byl pro Euroregion TěšínskoR^

1 0
možnosti

Již existuje, je v odkazech jako poslední, pokud se nepletu. Já jsem zase dlouho žil v Karviné a Beskydy mám prolezlé také, jezdili jsme tam často s junákem Karvinská trojka.

1 0
možnosti

:-)......Pane autore, buďte tak laskav a napište jmenovitě kdo by byl pro tento stát štěstím! Fiala, Kalousek, Ivan Bartoš, Gazdík, Farský, Nečas.....zbytek si doplňte sám! Očekávám Vaše návrhy ! !!!!!!

4 3
možnosti

A proto volíš největšího mafiána v zemi ??

6 0
možnosti

Hmm. A co jste tím chtěl říct?

3 0
možnosti
Foto

Co kdyby jenom pro národní stát frankofonního typu, ale on je nebezpečím o pro národnostní menšiny (když tak často zmiňujete Sudety).

1 1
možnosti

Nevím přesně, co tím chcete říct, ale třeba mně osobně vadí odsun Němců na základě principu kolektivní viny a tím pádem i Benešovy dekrety.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS