Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RE

...of čajnese drím:)

0 0
možnosti
JL

Chápu, že civilizovaný člověk se musí něčeho bát a o něčem přemýšlet, ale život si poradí se vším. Například středověk: černý mor zabil kdeco, ale život šel dál. Nebojte se, i když tu nebudete, všech no nějak půjde dál.

0 0
možnosti
JR

J19a91n 83R56á48ž

15. 8. 2019 16:09

Dal jsem Karmu.

PS. Když uvěřím, že opravdu nějaká chovatelka ovcí z Walesu řekla to, co napsaly Britské listy, (kterým se jinak nedá věřit ani správnost data v záhlaví), tak si říkám, zda starostlivost Aňi Geislerové o inteligenci venkovanů, kterou by ona s kamarády měla posilovat osobní agitací, nechce cílit na britský venkov. .

1 0
možnosti
MM

Zase tak moc bych BL nekřivdil. Uvádějí zdroje a uvedli to i v tomto případě. Originální zdroj, jenž Vás přivede na onen článek, jsem v textu uvedl i já, stačí kliknout na zvýrazněné The Guardian. Tady to máte ještě jednou:

https://www.theguardian.com/politics/2019/aug/15/half-of-uk-farms-could-fail-after-no-deal-brexit-report-warns

0 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 24,92
  • Průměrná čtenost 1422x
Mám rád knihy, kytary, hudbu, vikigskou, keltskou a slovanskou mytologii, stromy, byliny a hory. Ve volném čase se hudbě i věnuji coby Umwurf.

Můj oficiální YouTube kanál:

https://www.youtube.com/@umwurf

Seznam rubrik