Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Střízlivé zhodnocení

1 0
možnosti
VR

Teda, řeknu vám, to byla sešlost! Kdykoliv vidím široký a laskavý úsměv soudruha Vodičky - napadá mne, za jaké bitvy získal všechny ty metály, které zdobí jeho bohatýrskou hruď. Ostatně jeden řád dostal i svého milého hosta - exprezidenta Zemana. Vlastně - teď mne napadl (možná případný) název pro tuto šaškárnu -"propadliště dějin".

5 0
možnosti
VR

Myslel jsem pochopitelně ples toho Svazu milicionářů, pomocníků VB, pohraničníku pod vedením soudruha Vodičky.

3 0
možnosti
PL

P84e97t54r 73L66o37r96e73n77c

29. 10. 2023 13:01

Po velmi, velmi dlouhé době jsem si nenechal ujít přímý přenos z prezidentského vyznamenávání a udělal jsem dobře. Celou dobu bylo co sledovat, co poslouchat a o čem přemýšlet - o každé myšlence v projevu, o každém z vyznamenaných.

Mělo to úroveň. Rovněž jsem si představoval, jak by se s takovým slavnostním večerem dokázal vypořádat který z bývalých prezidentů a prezidentských protikandidátů...

6 1
možnosti
FD
Foto

J36a48n 19A84n86d72r68l52e

29. 10. 2023 14:30

a jeden kyselej xich tam uplne stacil...

5 0
možnosti
Foto

Kdyby Zeman shodil bojovou zástavou brigadýrku vlajkonosiči, to by se na něj snesl vodopád posměšků od Pavlových příznivců a kritik ze všech médií. Když to provedl Pavel je ticho po pěšině. Svědčí to neobjektivnosti médií a slušnosti těch, kteří Pavla nevolili.

2 12
možnosti
PS

P63e49t39r 75S20k86á72l88a

29. 10. 2023 10:52

Určitě znáte to rčení, kterým se reaguje na úvahy typu "kdyby...".

6 0
možnosti
JZ

Na rozdíl od Zemana nevyznamenal profláklé komunistické kádry.

9 1
možnosti
Foto

Zcela zapomněl na své soukmenovce.

3 2
možnosti
LH

Až na to, že ten projev nebyl jeho. Autoři byli jiní...

4 1
možnosti
Foto

Zcela běžná záležitost všude ve světě, na to mají vrcholní politici své lidi.

12 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 24,93
  • Průměrná čtenost 1422x
Mám rád knihy, kytary, hudbu, vikigskou, keltskou a slovanskou mytologii, stromy, byliny a hory. Ve volném čase se hudbě i věnuji coby Umwurf.

Můj oficiální YouTube kanál:

https://www.youtube.com/@umwurf

Seznam rubrik