Diskuse

SPOLU: 1-1=0

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mně se to zdá být dokonalé.

Na jedné kandidátní listině jsou politici, kteří za cíl svého snažení považují totéž, co jejich spolukandidáti považují za největší nesmysl.

Takže pokrývají celou škálu možných postojů.

Velká výhoda je v tom, že další kandidátní listiny jsou vlastně zbytečné, protože tady z té si vybere každý...

0 0
možnosti

Souhlasím s Vámi, ale z opačného úhlu. Já bych kroužkoval vzdělaného Niedermayera, nabubřelým euroskeptickým borcům z ODS nevěřím. Vědí všechno nejlíp, lépe než celá EU, ale jejich nápady skončí v lepším případě fiaskem, v horším pak rozkrádačkou. Pekarová zahájila společnou kandidátkou s ODS do EP proces zániku TOP 09. Kde jinde než na evropských tématech se mohla TOP 09 zviditelnit a získat nové voliče. A proevropsky smýšlejících lidí není málo, řekl bych stále více. Hlavně pro mladé voliče by mohla být proevropská a trochu zelená TOP 09 dobrou alternativou. Jsme tedy už dva, kteří Spolu volit nebudou, i když ze zcela opačného důvodu.

0 2
možnosti
Foto

Pro mladé prevropské a zelené voliče u nás existuje mnohem logičtější varianta Pirátů, řekl bych. TOP 09 měla být konzervativní a proevropskou stranou, ale po odchodu otců zakladatelů se přimkla ke gendru a k zelenému fanatismu, což je na můj vkus za hranicí toho, abych je mohl v evropských volbách volit.

0 1
možnosti

Autore, hlásím se vám jako autor onoho zmíněného postupu, který jsem zveřejnil v jedné diskusi. Stále trvám na tom, že vykroužkování možné je. Nejsem si však jistý tím, že by mělo praktický význam. Už od devadesátek volím ODS, ale Niedermayer mi nevadí a proto určitě kroužkovat nebudu. A v mé bublině je toto většinový názor.

A naprosto nesouhlasím s tím, že Vondra vs. Niedermayer hlasují vždy opačně. To je prostě nesmysl. Je asi normální, že se občas jejich názory různí. Ale je to v menšině případů a fakt nevím, proč bych zrovna toto měl řešit. Pro mě je zásadní, že ani jeden z nich nechce vystupovat z EU nebo NATO a oba vnímají Rusko jako velké nebezpečí.

Apropó, všímáte si, že pro dezoláty jsou nepřijatelní oba dva? Takže něco společného určitě mají.

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den, pane Kando, hned to v textu opravím. Jinak ta pro mne důležitá hlasování jsem sledoval a bylo to tak, jak píši. Jen poslední dobou, vlastně od té doby, kdy existuje kandidátka SPOLU do evropského parlamentu, se poslanec Niedermayer v ožehavých tématech zdržuje hlasování. To je ale jen dočasně domluvená hra, aby před volbami nedráždil potenciální voliče ODS, řekl bych. Mne tím neošálí....

0 1
možnosti

Fandím Niedermayerovi, budu ho volit.

Mínusáři hrr na mě!

2 1
možnosti

Poč minus... je to zastánce Vášeho názoru... pro mě špatný

1 0
možnosti

Problém nespočívá pouze v nerealizovatelnosti vykroužkování pana Niedermayera.

Problém spočívá i v tom, že vůbec někdo dovolí, aby pan Niedermayer byl na stejné kandidátce. Tím dává najevo, že mu ten Niedermayer je přeci jenom jakž takž přijatelný.

0 0
možnosti
Foto

To v podstatě chápu, Petr Fiala si nepřeje, aby se koalice SPOLU rozpadla, protože z jeho pohledu jsou patrně důležitější volby do Sněmovny.

0 0
možnosti
Foto

P35e55t54r 36H17a30n83n96i27g

16. 12. 2023 22:07

Nikdy bych nepomyslel, že tomuto pánovi bych dal karmu. Musel jsem, protože to popsal naprosto přesně. Jenom si myslím, že se kroužkování postarají lidovci, celostátní kandidátka je pro ně terno. Napsal jsem o tom vPL https://www.parlamentnilisty.cz/profily/Mgr-Petr-Hannig-47381/clanek/Varovani-pro-ODS-vzhledem-k-volbam-do-EU-132025

7 0
možnosti
Foto

Já bych také nikdy nevolil národovecký myšlenkový proud, ke kterému se v politice hlásíte. Vedou mne k tomu důvody, jejichž popis není momentálně podstatný. Ale ten Niedermayer na kandidátce s ODS mne dorazil, to je prostě poslední kapka.

Přečetl jsem si Vaši úvahu a pokud se lidovcům podaří vykroužkovat alespoň Niedermayera, budu spokojený. Nicméně riskovat tu hru nebudu.

2 0
možnosti
  • Počet článků 143
  • Celková karma 24,92
  • Průměrná čtenost 1422x
Mám rád knihy, kytary, hudbu, vikigskou, keltskou a slovanskou mytologii, stromy, byliny a hory. Ve volném čase se hudbě i věnuji coby Umwurf.

Můj oficiální YouTube kanál:

https://www.youtube.com/@umwurf

Seznam rubrik