Polonahá Femen je patrně Mynářova práce

Zděšený, pohoršený a naštvaný zatím pasivní volič Miloše Zemana zrudne spravedlivou zlobou a vydá se k urnám, aby ty proradné Sorošovy pravdoláskaře po právu ztrestal.

Polonahá žena z hnutí Femen se s nápisem na hrudi "Zeman je Putinova přítelkyně mravů neslušných" vrhla ve volební místnosti na pana prezidenta Zemana. Takticky schovaná v hloučku novinářů zkušeně překonala bariéru stolů a jako rychlý šíp se mrštnými přískoky dostala až k panu prezidentovi. Pak ji konečně chrabrá ochranka složila k zemi a zneškodnila. Kdyby v rukou svírala sekeru, mohla ta legrace dopadnout úplně jinak. Třeba jako u starého Brůny v seriálu Major Zeman.

Mám to nastavené stejně jako vynikající investigativní novinář a bývalý mluvčí prezidenta Václava Klause Petr Hájek z Protiproudu. Jsem prostě stejně geniální a má intuice je stejně jasnozřivá. Již jsem se tak narodil, s tím se prostě nedá nic dělat. No a tak se ptám: „Cui bono?“ Kdo z toho má zisk? No a první, co mne napadá, je intuitivní myšlenka, že prospěch z toho bude mít Hrad, tedy pan prezident současný. Pokusím se svou zcela geniální tezi rozvést a podpořit betonovým argumentem. Zděšený, pohoršený a naštvaný zatím pasivní volič Miloše Zemana zrudne spravedlivou zlobou a vydá se k urnám, aby ty proradné Sorošovy pravdoláskaře po právu ztrestal.

Jak jsem se z běžných mediálních zdrojů dověděl, být na Hradě se finančně vyplatí. Vedoucí kanceláře prezidenta Vratislav Mynář si prý přišel k majetku výše několika stovek milionů korun.  No a předpokládám, že by ho rád ještě o něco zvětšil, což je naprosto normální lidská reakce. Jistě by pro něj nebyl problém štědře zaplatit nějakou smyšlenou, či skutečnou Femen, i tu nekampaň pana prezidenta údajně financoval ze svého... Takřka za vším je prostě třeba hledat peníze, nebo nějakou fatální ženu, či jiného fatálního partnera gender X. No a teď mně vysvětlete, jak je možné, že se ochranka pana prezidenta dopustila takových amatérských chyb, nezkontrolovala přítomné novináře a jejich doprovod, no a dovolila vetřelkyni, aby se dostala až do těsné blízkosti Miloše Zemana. Vždyť se přece jedná o hlavu státu, tedy o nejvíce chráněného člověka v ČR. Nevím jak vy, ale já v tom mám jasno.

Autor: Martin Mařák | pátek 12.1.2018 19:52 | karma článku: 34,51 | přečteno: 3652x
  • Další články autora

Martin Mařák

Umělec a úřednice

21.4.2024 v 14:45 | Karma: 10,41

Martin Mařák

Slovensko, od Hitlera k Putinovi

7.4.2024 v 11:59 | Karma: 27,31

Martin Mařák

PRO na Malém rynku

24.3.2024 v 8:55 | Karma: 38,34