Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J39a50n 16R40á40ž

10. 1. 2019 19:05

To, že jste v textu o sobě řekl, že jste občanem EU, hovoří o mnohém. A vysvětluje to i poněkud zmatečný obsah Vašich úvahových východisek.

0 1
možnosti

Máte pas? Asi ne, vypadá to, že jste nikdy nevycestoval za hranice EU.

1 0
možnosti

Kazda dotace je KRADEZ na nekoho druheho. To by bylo nutne rici na zacatek, pane Maraku. Dotacni politika ma dvoji ucinek. Ukradnu svym "oveckam" a pomohu jinemu. Tim snizim zivotaschopnot vlastnim radam. Druhy markatnejsi ucinek se projevi v nabouranim celeho konkurencniho obvzdusi, kde dotace prijdou.

1 0
možnosti

Zemědělství v USA je dlouhodobě a mohutně dotované.

Ehm...

0 0
možnosti

J97i45r55i 47T95i58c57h58y

10. 1. 2019 17:46

Dlouhy a ponekud rozporuplny clanek. Jen bych pridal, ze ze politici, kteri ignorovali nebo zlehcovali narodnost, vetsinou neuspeli.

0 0
možnosti

Ano, je dlouhý, sorry, ale rozporuplný? Mohl byste být konkrétnější, docela mne to zajímá.

0 0
možnosti

K EU - včera hovořil Pospíšil na Plusu ve smyslu - Británie by chtěla jen ponechat výhody a ne "nevýhody". Docela by mě zajímalo jaké nevýhody myslel. To, že EU musí mít obrovský a drahý aparát v Bruselu a Strasbourg? Nebo. že se Frantíkům musí hodně dávat na zemědělství. Protože bez toho by se tenkrát EHS nezaložilo?

2 0
možnosti

Hodne se pose o tom , ze jim vadi ty postkomunisticke zeme. Ale pravdou je, ze od vstupu do Eu nedelala Britanie nic jineho, nez ze EU vydirala.

0 3
možnosti

Ono to s tím nacionalismem v Evropě nebude tak horké a časem zřejmě vychladne. Když si všímám lidí mladších třiceti let, tak otázku národa téměř nevnímají. Je jim úplně jedno, kdo odkud je. Mě už je nad třicet, tak jsem v takovém tom sendviči, ale i tak mám v okolí několik mezinárodních manželství.

0 0
možnosti

Tak já se v práci setkávám s mnoha ne EU cizinci, přicházejí si přeložit materiály, doklady, jdou k notáři, na estetickou medicinu či k běžným lékařům. Většinou je dojem z nich výborný, do mladých žen z Kábulu, Sýrie, Libanonu by se člověk i "zamiloval". Ale to je elita.

Při velké migraci ale vznikají problémy. I soužití se Sudeten Deutsche nefungovalo a myslím si, že naše chyby nebyly hlavní důvod.

0 0
možnosti
  • Počet článků 141
  • Celková karma 27,68
  • Průměrná čtenost 1443x
Mám rád knihy, kytary, hudbu, vikigskou, keltskou a slovanskou mytologii, stromy, byliny a hory. Ve volném čase se hudbě i věnuji coby Umwurf.

Můj oficiální YouTube kanál:

https://www.youtube.com/@umwurf

Seznam rubrik