Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LH

A že se toho Ortela tak mainstream boji... Proč?

5 0
možnosti

SPD je stále parlamentní stranou!

2 0
možnosti
Foto

To je sice smutný fakt, který ale neznamená, že je stranou mimo veškerou kritiku

3 0
možnosti
PB

Nemohu říct, že váš článek nemá hlavu a patu. Má je. Bohužel musím říct, že obé na opačných místech. Řekl bych a smím-li, že ve snaze o vtipný slovosled a mrakovitě překvapivé obraty vám unikla stylistika, ba i povolil celkový konstrukt.

5 0
možnosti
Foto

R^ Díky za chvilku vtipné a kvalitní zábavy.:-)

1 2
možnosti
LB

Milý pane,

ve snaze přijít mu na kloub, přetrpěl jsem dvoje přečtení Vašeho dílka, zraky mezi oběma seancemi řádně umyl a čerstvého vzduchu se nadýchnul, ale přece se smyslu nedopátral.

I chce se mi po tom všem říci, že dokonce i ten mnoha kamerami zabíraný ožralý skinhead, k sešlosti SPD nepatřící, přece jen vypravil ze sebe moudra větší a srozumitelnější, než jste učinil Vy zde.

Přesto všechno Vám však nižádného práva veřejně se projevovat neupírám.

Nic než nárok!

12 0
možnosti
Foto

Sledoval jsem to zde online a už delší dobu přemýšlím, jak bude postupovat pan Svěrák a pan Uhlíř. Pokud se nepletu, hrála tam hudba právě těchto autorů a dost bych se divil, že by dali souhlas k jejímu použití právě touto partou.

1 0
možnosti
Foto

Pokud jim pošlou desátek za užití jejich díla, tak žádné svolení nepotřebují.

1 0
možnosti
OV
Foto

Já bych řekl, že spíše netrefně.

2 1
možnosti
  • Počet článků 141
  • Celková karma 27,68
  • Průměrná čtenost 1443x
Mám rád knihy, kytary, hudbu, vikigskou, keltskou a slovanskou mytologii, stromy, byliny a hory. Ve volném čase se hudbě i věnuji coby Umwurf.

Můj oficiální YouTube kanál:

https://www.youtube.com/@umwurf

Seznam rubrik