Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nebo stačí si do jakéhokoli prohlížeče stáhnout doplněk blokující reklamu. Nemůžu tu uvést celé jméno, jelikož se mi to pak očividně nezveřejní, ale já používám jeden začínající na A, s doplňujícím slovem začínajícím na P.

0 0
možnosti
Foto

Upřímě? Než bych do počítače cpal nějaké zbytečnosti, tak ve svém Chrome nějaké reklamy nevnímám. To co běží mimo mé zorné pole je mi naprosto šumák.

0 0
možnosti
Foto

Jenže ono je to ve vašem zorném poli. Nicméně, není nutno si nic do počítače cpát. Stačí používat Operu

0 0
možnosti
  • Počet článků 141
  • Celková karma 27,68
  • Průměrná čtenost 1443x
Mám rád knihy, kytary, hudbu, vikigskou, keltskou a slovanskou mytologii, stromy, byliny a hory. Ve volném čase se hudbě i věnuji coby Umwurf.

Můj oficiální YouTube kanál:

https://www.youtube.com/@umwurf

Seznam rubrik