Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jak jste ke svému názoru došel, zase netuším. Babiš totéž tvrdil už na počátku vzniku kauzy, jen jemněji. To máte pravdu. Nicméně i tehdy řekl, že se v případě odchodu ČSSD z vlády obrátí na sněmovnu stran podpory odjinud, přičemž vyloučil podporu Okamury. Prosté součty vedou logicky k tomu, že s časem se pravděpodobnost možnosti bez podpory Okamury zvyšuje takřka každým dnem a takřka každým dalším krokem ČSSD. Čím chcete doložit, že je to na "příkaz" z Hradu, netuším. Spekulace. Jistě teoreticky možná. Ale že by si osoba typu úspěšného byznysmena Babiše nechala od kohokoli něco diktovat a byla loutkou?

1 0
možnosti
Foto

Pan Babiš je vydíratelný a ví to on, i pan prezident

3 0
možnosti
MB

Nejsem žádný génius, či přemoudřelý člověk. Cosi jsem prostě, už užil a odžil. To vše mne postavilo do pozice nedůvěry vůči MZ + AB. Chválím tímto sám sebe. Pravda je, že i tak jsem stále naivní - Moc jsem si nesliboval. Přesto opět žasnu ... !

Je to přesně, jako kdysi za komunistů. Něco se říká - dělá jiného. Žvaní se a podstata potřebného se neřeší. Jako vždy i toto pokleslé divadlo má své obdivné obecenstvo. V jistém smyslu se oba herci i obdivovat dají ! = Milošova neúnavná sveřepost a Andrejova ochota se dále znemožňovat. Pořád melu to své - No dobře, nicméně jak to pohne s ČR, jak bude silnější, prosperativnější, žitelnější ? Pokud mi příznivci napoví, děkuji jim, tímto ... [>-]

4 0
možnosti
DR

"nepodstatné omáčky o podmínkách koaliční smlouvy"

Podmínky koaliční smlouvy budou asi sotva nepodstatné, když se jimi Hamáček nyní ohání že. Naopak, na rozdíl od jiných si autor dal práci je zveřejnit.

1 0
možnosti
MM

No, jak bych to řekl, nebo co, mám spíš pocit, že i ústava je v dnešní době obrazně řečeno jen cár papíru jakýsi.

2 0
možnosti
Foto

Náš stát je už jen firma s nuceným správcem - Zemanem.

5 0
možnosti
Foto

Ideálně vyjádřeno v jedné jediné větěR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 141
  • Celková karma 27,68
  • Průměrná čtenost 1443x
Mám rád knihy, kytary, hudbu, vikigskou, keltskou a slovanskou mytologii, stromy, byliny a hory. Ve volném čase se hudbě i věnuji coby Umwurf.

Můj oficiální YouTube kanál:

https://www.youtube.com/@umwurf

Seznam rubrik